Pagina's

vrijdag 21 juni 2013

HOT or NOT?| Galaxy trend





Hee,
Het is heel raar bij ons, we hebben van die periodes dat we veel berichten plaatsen, dan weer een tijdje niet, dan weer wel..En ga zo maar verder.
Vandaag heb ik een HOT or NOT artikel, de 1e! De galaxyprint












Ik weet het eigenlijk niet, het ene item vind ik leuk bij galaxy print, de andere niet. Hier een paar voorbeelden:


Dit vind ik best mooi! Als je het leuk combineert tenminste, maar ik  vind het opzich best gaaf!


Dit vind ik echt niet mooi! Het is veel te legging achtig naar mijn mening.
Je kan nog proberen het leuk te combineren met bijvoorbeeld een wit bloesje, maar ik zou zelf nooit zo'n broek/legging kopen.


love, Love, LOVE! Dit vind ik echt supergaaf en ik vind het heel knap als je dit kan!



Dit zou ik zelf nooit kopen en het zou me denk ik ook niet zo staan. Maar bij sommigen staat het wel heel leuk, dus dit vind ik sóms mooi, sóms lelijk



Dit was alweer het artikel, hopelijk vonden jullie het leuk om eens ene keer een HOT or NOT artikel te lezen, wat vinden jullie zelf van de galaxy trend?
xxxRoos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten