Pagina's

woensdag 3 juli 2013

Leuke ideeën voor je haar #2

Hee,
Vandaag heb ik weer iets leuks voor in je haar opgezocht! Ik zie soms plaatjes met meiden die een strik van hun eigen haar hebben gemaakt! Dat vind ik echt superleuk en ik wil het zelf ook een keer proberen! Niet met al mijn haar, maar met een gedeelte. Als je wil weten hoe je dit moet doen, lees dan verder!















Ik heb weer een plaatje op internet gevonden(^) en aan de hand daarvan leg ik jullie uit hoe je dit moet doen.
Stap 1: Pak 2 plukjes aan de voorkant van je haar en maak er een knotje van
Stap 2: Verdeel het knotje in 2 delen
Stap 3: Doe een elastiekje tussen de 2 delen
Stap 4: Pak een ander plukje haar, draai dat om het elastiekje heen en maak het vast
En je bent al weer klaar!


Als je van heel je haar een strik wil maken, kan je dit plaatje gebruiken:

Eigenlijk gaat dit gewoon exact het zelfde, maar dan met heel je haar!
Ik ga het strikje zeker een keer proberen, en jij?
xxxRoos

2 opmerkingen:

  1. het ziet er erg leuk uit ik ga het zeker een keer proberen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mijn naam is trouwens Daniëlle en ik bn bijna 13

      Verwijderen